Afscheid - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Roozen - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Roozen - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

16 Juli 2008 | Suriname, Paramaribo

Alle rapporten zijn geschreven, oudergesprekken achter de rug, overdracht gedaan... ik ben klaar om te gaan!

Nog 4 nachtjes en dan zet ik weer voet op Nederlandse bodem.

Vandaag was mijn laatste dag op school. We hebben in de kring de hoogte- en dieptepunten van het afgelopen schooljaar besproken. Ook heeft iedereen nog wat leuks over elkaar opgeschreven en hebben ze een boodschap op mijn Cederboom T-shirt achtergelaten.
Verder hebben we spelletjes gedaan en Bingo gespeeld. We sloten af met een borreltje en wat lekkers.
Op het plein werd er voor Cherish en mij nog een afscheidsliedje gezongen door de hele school. Dat was heel lief en ook wel emotioneel. Want wat hebben we veel meegemaakt op de Cederboom.....

Morgen vertek ik met mijn groep en groep 6 naar Berlijn voor het schoolkamp. We gaan 1 nachtje doorbrengen in een hangmat op een recreatieoord daar. Dat zal een leuke afsluiter worden. Nog ff lekker met mijn eigen kids en dan is het echt over.
Vrijdagmiddag komen we terug en moet ik echt mijn groep gedag zeggen.

Ik kan terugkijken op een periode waarin ik veel geleerd heb en waarin ik zeker mijn bijdrage heb geleverd. Het was hard werken met ups en downs, een lach en een traan, een tijd om nooit te vergeten.

Ook ben ik trots op het feit dat ik verschillende scholen heb kunnen helpen/steunen met de sponsoractie. Daarvoor ben ik alle sponsors nog steeds erg dankbaar.

Bij deze wil ik ook graag jullie allemaal bedanken. Bedankt voor alle kaartjes, emails, smsjes en steun die jullie mij gegeven hebben. Dat geeft zo'n goed gevoel als je hier zit en je hebt dat ook echt nodig.
In het bijzonder wil ik mijn paps en mams bedanken die altijd voor me klaar staan en me ontzettend gesteund hebben bij alles. Jullie zijn schatten!

Zondag is dan de grote dag! Om 11.oou zal ik met het SLM toestel weer landen op Nederlandse bodem. Ik hoop jullie dan allemaal te zien op mijn Welcome Home Party.

Tot zondag!

Dikke kus,
Wen

  • 17 Juli 2008 - 05:17

    Nathalie En Marco :

    Lieve Wendy,

    Zo te lezen kun jij daar in Suriname alles netjes afsluiten.Veel plezier de komende dagen en tot zondag !!!

    Big Brasa,

    Marco en Nathalie

  • 17 Juli 2008 - 07:37

    Nicole:

    Lieve wen!

    Tot snel!!!!!!!!!!!

    Kusssss

  • 17 Juli 2008 - 09:24

    Je Zus:

    He zus,

    Veel plezier nog op je schoolkamp en tot zondag!

    (hopelijk zonder vertraging)

    x van je zus

  • 17 Juli 2008 - 10:05

    Jolanda:

    Hoi Wen,

    Geniet nog even en neem al je mooie indrukken mee naar huis.

    Vergeet de zon niet mee te nemen, want die hebben we hier hard nodig.

    Dikke zoen vanuit een NAT Vierpolders en tot zondag.

    Jolanda en de rest.


  • 17 Juli 2008 - 10:13

    Petra:

    Hey Wendy,

    fijn dat je alles lekker hebt af kunnen sluiten. ik heb vandaag ook mijn laatste schooldag, jammer hoor. je zal ze zeker missen, maar er komt hier in Nederland ook vast weer iets moois voor terug. ik heb genoten van je verhalen, waardoor ik ook weer even terug kon zijn in Suriname :)

    succes met alles wat komen gaat, en geniet nog even!

    liefs Petra

  • 17 Juli 2008 - 16:49

    Annemieke:

    hoi Wendy

    Veel plezier de laatste dagen en een goede terugvlucht

    groetjes Annemieke

  • 17 Juli 2008 - 17:10

    Francis:

    Hoi Hoi...

    Nou meis een fijne terug reis...
    En tot gauw...
    Kusjes Fran...

  • 17 Juli 2008 - 18:59

    Mariska:

    meid geniet er nog even van en een hele fijne terugreis!!

    Kus xxx

  • 19 Juli 2008 - 09:39

    Nienke:

    Hey lieve schat!

    Tot Zondag! Ik hoop dat het schoolkamp een succes is geworden! Maar daar ga ik eigenlijk wel vanuit!
    Pakse vandaag en tot Zondag :D:D

    Brasa Nienke

  • 20 Juli 2008 - 07:05

    Marjan:

    Heee chickie!!
    Goed, ik dacht dat dat welcome home party een verrassing was! Niet dus... Haha! Tuurlijk ben ik zondag van de partij!! Goede reis en tot straks! Ik lees dat je vertraging hebt... balen! Moet ik nog langer wachten om je te zien... Tot snel!

    Kus Marjan

  • 23 Juli 2008 - 16:55

    Sharon:

    Hey Wen,

    Welkom terug op de Nederlandse bodem. Hoe bevalt het tot nu toe om weer terug te zijn? Mis je Suri al? En de kinderen van je klas? Hoe was je welcome home party????? Hoe was het om iedereen weer te zien? Hoe was je afscheidsfeest van de Mozartstraat gangers?

    Liefs, Sharon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy

Chick on a mission... Een ervaring voor het leven! Een koffer vol ervaring heb ik opgedaan. Een tijd om nooit meer te vergeten, het zullen mooie herinneringen worden.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 76413

Voorgaande reizen:

14 September 2007 - 20 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: