Thuis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Roozen - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wendy Roozen - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

24 Juli 2008 | Suriname, Paramaribo

Jaja, ik ben eindelijk, na 10 maanden weer thuis in Brielle!

Zondag 20 juli om 01.00 's nachts Surinaamse tijd, kon ik dan eindelijk vertrekken. Met 4 uur vertraging ging ik dan de lucht in.
De vlucht was prima. Ik heb veel geslapen en zo ging het lekker snel.
Om 14.45 ben ik geland. Ik was heel snel het vliegtuig uit en stond bijna vooraan bij de paspoortcontrole. Zo snel ik kon lopen naar de volgende controle en toen mijn koffer ophalen. Die kwam gelukkkig snel. Nog even door de laatste scan en ik rende naar de uitgang! Ik had me zo verheugd op dat moment!
Ik kwam door de deur en er bliezen toeters, ik zag ballonnen en een spandoek en de hele familie stond er en ook nog vriendinnen! Mijn paps en mams, Remco en Marinda, Francis en Jeffrey, Marco en Nathalie, de omaatjes, Nol en Chirley, Marjan, Tamara en Scarlet waren mijn welkomstcomite! Wat een verrassing! Ik gelijk janken natuurlijk en iedereen een dikke brasa geven! Ik werd helemaal versierd. Dit moment was echt geweldig!!!!! Zo lief!
Met de hele stoet gingen we toen naar de auto's, op naar Brielle.

In Brielle aangekomen hing er nog een spandoek op het huis met ballonnen en was het hele huis versierd. Mijn Welcome Home Party ging gelijk van start. Er was een heerlijke taart voor mij gemaakt. (zie foto)
Langzaamaan kwam iedereen binnen en was het huis vol. Ik vond het even heel raar om in mijn eigen huis en kamer te zijn. Zo maf is dat. Alles is raar en vreemd. Ik was ook nog steeds overdonderd door alles. Maar toen werd het nog leuker...

Ik moest met mijn ogen dicht naar buiten komen, want er was iemand die ik heel lang niet gezien had. Dus ik naar buiten en de rest mee. Ik doe mijn ogen open en zoek naar een persoon..... staat er gewoon een auto voor mijn neus met Wendy erop!
Hadden ze gewoon een auto voor me geregeld! Toen stond ik helemaal met mijn mond vol tanden en wist ik niet meer wat ik moest zeggen. Ik kon het gewoon niet geloven. Een groene Toyota Starlet met een turtle en een kaaiman op de hoedeplank.
Echt geweldig! Zo ontzettend superlief! Weer janken natuurlijk en dikke brasa's uitgedeeld.
De rest van het feestje heb ik over me heen laten komen, ik liep maar een beetje versufd rond.
Het was een geweldige thuiskomst!
Bedankt dat jullie allemaal zijn geweest!

De volgende dagen heb ik lekker uitgeslapen en natuulijk gereden! Maandag werd ik verwelkomt met heerlijk herfstweer. Gelukkig was dat maar een dagje en was het dinsdag al beter.
Ik vind het heerlijk om thuis te zijn. Het is zo fijn om iedereen weer te zien. Ik ben nu lekker druk met alles op orde brengen en af te spreken met iedereen.
Langzaamaan wen ik alweer aan alles om me heen. Lekker thuis!

Bedankt voor het lezen van mijn site en alle leuke reacties! In de afgelopen 10 maanden is mijn site ruim 37000 keer bezocht, geweldig!

Kus,
Wen

  • 24 Juli 2008 - 18:55

    Jolanda:

    Hoi Wen,

    We zijn heeeeeeel blij dat je er weer bent !!!

    Wanneer kom een sloeber halen ??

    Dikke kus.

    Jolanda en de rest uit Vierpolders.

  • 29 Juli 2008 - 16:11

    Sharon:

    Hey Wendy,

    Leuk om te lezen dat het weerzien van iedereen zo leuk was. Dat kan ik me voorstellen na zo lang weg te zijn geweest.
    Geniet er maar weer lekker van en ook van je eigen autoootje.

    Liefs, Sharon

  • 10 Augustus 2008 - 09:10

    Inge:

    Ha Wendy,
    Wat fijn dat je er weer bent. Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik je laatste bloq las. En wat een verrassing, een auto. Geniet maar weer lekker van iedereen.

    liefs Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy

Chick on a mission... Een ervaring voor het leven! Een koffer vol ervaring heb ik opgedaan. Een tijd om nooit meer te vergeten, het zullen mooie herinneringen worden.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 11471
Totaal aantal bezoekers 76404

Voorgaande reizen:

14 September 2007 - 20 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: